02 May 2009

lawatan klab

bismillah...
start bertolak kul 12:30a.m lebih kurang ar...

sambung kul 12:31a.m!
mase bas dh jalan tetibe patah balik kat skola sbb orang ade tertinggal baju (ish..ish..ish..)

DH SAMPAI!
kat masjid putrajaya kitorg mandi N solat... time kat masjid tuh... ktorang kene marah ngan pak guard cuz ktorang bareng dlm masjid... segan gle. naseb baek ana x bareng(hehe..)

pas mandi tuh... ktorang pg la kat bas, laz2 tgk bdk2 pompuan sme tak... so nk isi mase ktorang pi la amik2 gambo sat...


pastu gi Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna
agak best la..

pastu dh abis bg ceramah diorg bg mkn tghhari.. alhamdulillah.. save duit beli mknn kat luar..


menu tghhari ialah!!!

nasi, ayam sup, kentang , tembikai, dan air sirap, ikan n so on...

pastu aku(pengerusi kelab pegguna) ucapkan jazakillah kpd kak Rabiah atas sudi memberi pengetahuan mengenai pengguna bijak & lestari.. yea...

pastu amik gmbo..

ngade2 nk tangkap gambo ngan kak tuh... hehehe

cemere sape tah pakai.. burok gambonye.

dh abis...

eh! belum lg! kene gi solat dulu...

kami pon pegi la kat .....?? x ingat laa tp adela ingat sikit... koperasi dan usahawan tu je..hehehe
klau nk tau pegi sendiri kat putrajaya.. then, kami solat jamak zoho ngan asar....


destinasi terakhir kami iaitu THE MALL..kat ctu ktorang dpt jumpe dgn brother Muneer yg merupakan org amarika muslim... die punye ceramah amat menarik! mcm nk bwk die skali ke Johor....

brother Muneer tgh memberi ceramah... eh! ade budak tgh tuang air kiwi.. hahahaha.. sapo la tuh...


time lawatan tu agak frust cket cuz beteri tepon wat masalah.. ngade2 nk abes beteri.... tepakse pinjam banat charger since i left my charger in the bus.... hehe... tp alhamdulillah sme skali bejalan ngan lancar... alhamdulilah...

then, we arrived at school around 12 something AM. pastu esoknye... ktorang mengelat x nk pg skola. ramai bdk asrama yg pg lawatan x pg skola... dgn alasan penat sgt including me hehe.... tp siries dok penat. o.O

"jika ade sebarang aduan tntg ape2 yg menyebabkan si pengguna x puas hati contohnye.. membeli makanan tarikh sudah luput, terdapat binatang pd makanan yg dibeli.. boleh menelefon TALIAN ADUAN PENGGUNA BEBAS TOL:1-800-886-800 ATAU melalui SMS:332255 ATAU melayari ke E-ADUAN: http://e-aduan.kpdnhep.gov.my "

No comments: